torsdag 4 februari 2010

Torsdag

Hej!
Idag hade vi sovmorgon till 8.50. Jag vet, det kanske inte låter så länge men det gör faktiskt en skillnad. Vi började med NO och vi fick kolla vilken blodgrupp vi har men det var bara jag och två andra som gjorde det för resten hade glömt lappen som man skulle ha påskriven... Jag har blodgrupp Noll. Sen hade vi teknik och vi var bara 6 st för den andra klassen åkte skidor och en var sjuk. Men det var faktiskt ganska skönt och om man ville ha hjälp så fick man det direkt. Jag gör en lampa (fast det gör alla andra också, för det är något man måste göra) och det går faktiskt ganska bra. Sen hade vi lunch och maten var faktiskt ganska god idag. Sen hade vi matteprov och jag tror det gick ganska bra. Sen hade vi idrott men vi blev 20 minuter sena på grund av att matteprovet tog lite längre tid. Sen hade vi engelska och våran engelska lärare förhörde oss på våran läxa och sen fick vi en ny...
Hissar: Sovmorgon
Dissar: Idrott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar