måndag 8 februari 2010

Goal

Hej! :)
Idag var det skola och jag kan ju ta och berätta vad som som hände. Först hade vi NO och vi jobbade med hjärta och blodomlopp. Sen hade vi datakunskap och jag höll på med min budget. Sen hade vi lunch och maten var okej... Det var typ fisk, spenat och potatis. Sen hade vi SO och vi kollade på resten av Dante's Peak. Sen hade vi engelska och vi kollade på Goal och vi fick sluta tidigare vilket var kul. Sen hade vi spanska och vi ska rita ett hus och skriva vad möblerna heter och sånt. Fast vi ska börja nästa lektion med det... Sen stack jag hem och nu (flera timmar senare) sitter jag här och lyssnar på Salem Al Fakir. Jag orkade inte kolla på musikfestivalen för låtarna brukar alltid vara sådär, men Salem Al Fakirs låt var faktiskt bra!
Hissar: Salem Al Fakir
Dissar: Dålig musik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar