lördag 13 februari 2010

Kort inlägg



Denna gången ska det faktiskt bli ett kort inlägg... Idag var jag hos farmor och farfar och vi spelade kort och sånt. Just nu kollar jag på melodifestivalen och när alla bidrag har sjungt så ska jag packa (jag orkar inte kolla på röstningen) för att jag och mamma ska åka till England imorgon! Mamma har packat massa t-shirtar till mig som jag inte behöver, så jag ska ta ut några ur resväskan för jag vill inte ha massa med mig och vi lär ju köpa lite kläder där också. Vi vill ju inte ha övervikt på vägen hem (eller på vägen dit för den delen!). Jag kommer inte blogga förens på tisdagen eller onsdagen v. 8 för jag kommer hem på tisdagen men det är inte säkert att jag orkar blogga då. Jag kanske kan låna min kusins data och skriva lite men annars blir det inget.
Hissar: England
Dissar: Dåliga bidrag i melodifestivalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar