lördag 27 februari 2010

Melodifestivalen

Hej :)
Jag har gjort min spanskatypläxa nu och jag tycker alltid det är skönt när man är klar med läxorna och man kan ta det lungt resten av dagen och man behöver inte ha det hängandes över sig. Jag och pappa har också fixat lite i mitt rum. Vi var och åt på den nya thai resturangen och vi har ätit där tre gånger totalt. Jag gillar maten där faktiskt. Nu sitter jag hos farmor och farfar och lyssnar på Karma Chameleon. Ska nog öva lite på spanska glosorna och engelska glosorna. Sen ska jag kolla på melodifestivalen även om jag tycker att hälften av alla artister som är med suger.
Hissar: Boy Georges kläder
Dissar: Låtar som suger

2 kommentarer:

  1. Sv. Jadu jag vet inte! Jag bara tar kameran och klickar :P haha

    SvaraRadera
  2. Sv. Jag vet ej! bara lyfter kameran och klickar (A)

    SvaraRadera