tisdag 9 februari 2010

Kort inlägg

Hej!
Det blir ett kort inlägg för jag är ganska trött... Dagen började med att jag vaknade och steg upp. Efter ungefär en timma stack jag till skolan och vi hade spanska första lektionen. Vi skulle rita ett hus och skriva vad dom olika möblerna hette och sånt. Jag ville ha en schimpans i en bur så vi målade en och vårat handfat såg ut som ett fågelbad.... Hm. Sen hade vi svenska och vi repeterade verb, substantiv och adjektiv. Sen hade vi idrott och vi körde killerball. Jag blev träffad tre gånger varav två av skotten kom från min kompis. Jag ska få min hämnd snart.... ;) Sen hade vi lunch och maten var okej om man tog tre ton ketchup. Sen hade vi svenska och vi fortsatte att repetera och sen skulle vi kolla på en isländsk film (som suger) och våran lärare kunde inte fixa undertexterna så vi satt där och vi fattade inte ett skit eftersom allt var på isländska. Sen hade vi matte och engelska. Sen spelade jag cello och det gick som vanligt :)
Oj, det här blev nog inget kort inlägg i alla fall....
Hissar: Cello
Dissar: Filmen vi ser på svenskan

1 kommentar: