onsdag 24 februari 2010

Onsdag

Hej! :)
Jag har inte bloggat så mycket men jag har vart i England och jag har inte vart inne så mycket. Jag har vart på bio med min kusin och vi kollade på Valentine's day. Jag tyckte den var jätte bra och alla personer hörde ihop med varandra, på nått sätt. Jag har också köpt ett par jeans och skor. Och så klart fudge och kakor.... Jag har spelat Mario Bros med min kusin och vi kom till värld 5 tror jag innan jag blev tvungen att åka hem. Resan hem gick ganska bra. Vi var lite oroliga eftersom det kanske skulle snöa i England och vi hade hört att flera flyg hade vart inställda några dagar innan för snön som hade kommit och det är ju mycket snö i Sverige så vi tänkte att det kanske var mycket snö i Danmark också. Men det gick bra och inga flyg var inställda för att det inte hade kommit någon snö. Vi fick vänta tre timmar i Köpenhamn och vi hade tur eftersom vartannat x2000 tåg var inställt och vårat var inte inställt fast det var 20 minuter försenat. Sen skulle vi ta tåget från Nässjö och det tåget var också försenat 15 minuter men vi kom fram tillslut.
Idag har jag vart i skolan och vi hade svenska. Jag hade frågat våran svenska lärare om vi skulle göra nått speciellt och om vi hade nån läxa och hon sa att vi skulle skriva en uppsats om vikingar (?) och det hade våran klass inte gjort och vi hade läxa. Jag blev tvungen att göra läxförhöret iallafall. Sen hade vi fyspass men eftersom sporthallen är stängd så skulle vi va i sal 7 och göra någonting men läraren kom aldrig så vi satt utanför salen i fyrtio minuter tills lektionen var slut. Sen hade vi SO och vi fick tillbaka våra prov som vi hade gjort föra sportlovet. Jag är nöjd :)
Sen hade vi lunch och sen spanska. Sen fick vi vänta en timme (fast vi egentligen hade slutat) för att vi hade HLR och jag gillar inte att att man måste pussa en docka? (fast bättre än en människa...)
Jag måste verkligen plugga nu!
Hissar: Mario Bros
Dissar: När man måste stanna i skolan även om man har slutat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar