fredag 12 februari 2010

Hej!

Jag har inte bloggat dom senaste dagarna (som ni kanske har märkt) men det har bara inte blivit av. Vi hade svenska prov i onsdags och det gick ganska bra tror jag. Vi fick veta svaren på matteprovet och jag fick MVG.
Dagen började med SO och vi hade prov... Det var ganska lätt men jag vet inte om jag kommer få alla rätt. Vi kollade också på Lilla Aktuellt. Sen hade vi engelska men vi skulle egentligen haft bild fast bild-läraren var borta så vi hade våran engelska-lärare istället. Vi kollade på två avsnitt av goal. Sen hade vi matte och vi jobbade med bråk. Sen hade vi lunch och det var korv och potatismos. Ganska okej :/ Sen hade vi NO och vi kollade på en tecknad film. Dom som ville göra blodprov fick stanna efter och göra det. Jag har redan gjort det men mina kompisar skulle göra det så jag var med. Sen gick jag hem och nu sitter jag här.
Hissar: När man tror att det har gått bra på ett prov
Dissar: IG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar