torsdag 25 februari 2010

Besökare




Hellu :)
Mina besökare har sjunkit. Inte kul.
Idag hade vi ingen skola, vi hade självstudiedag för att lärarna skulle ha möte hela dagen om typ bråk i korridorerna. Jag fick gå upp vid nio för att jag skulle till veterinären med min ena katt, Millie, kl 10.50 eftersom hon är jätte trött, orkar ingenting och bryr sig inte om våran andra katt längre (hon har alltid hoppat på honom när han gått förbi för hon vill leka). Nu vet vi att hon har anemi, brist på röda blodkroppar. Dom röda blodkropparna transporterar syre (för er som inte visste det) så hon får inte tillräckligt mycket syre. Sen stack vi till A6 för att köpa tabletter på apoteket till Millie och sen gick vi hem och gav henne en och en halv tablett. Sen pluggade jag i ungefär en timma och sen gick jag till dansen. Efter dansen har jag inte gjort så mycket egentligen, tvättat håret och ätit.
Hissar: Självstudiedag
Dissar: Höga veterinärkostnader (Det är INTE billigt att gå till veterinären)
P.S. Det är mina bilder, respektera det tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar