fredag 5 februari 2010

Go kväll!

Hej folk :)
Idag började vi med SO och vi hade en vikarie. Vi kollade på en film hela lektionen, jag kommer faktiskt inte ihåg vad den hette... Sen hade vi bild och vi skulle göra nått med stolar, fråga mig inte vad. Sen hade vi matte och vi började med bråk. Vi fick sluta en kvart tidigare eftersom vi drog över förra gången. Sen hade vi lunch och maten var sådär. Den kunde vart bättre men vad kan man göra? Folk i fängelset får ju bättre mat än vi och vi har ju skolplikt och dom i fängelset sitter ju där på grund utav något dom själva har gjort (om man bortser från dom som blir oskyldigt dömda). Ja, skitsamma. Sen hade vi NO och vi hade läxförhör. Sen slutade vi men jag skulle va med några kompisar och dom hade en lektion till så jag gick på den med (dom hade syslöjd). Sen gick vi hem till mig och så sminkade vi varandra och satte jätte mycket vax och hårspray i varandras hår. Jag har fortfarande inte fått bort allt. Och nu sitter jag här och kollar på nån konstig trollkarls film...
Hissar: SO
Dissar: Skolmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar