onsdag 3 februari 2010

Onsdag

Idag är det onsdag. Tänkte att det kanske var några som inte visste det och då kan det ju vara bra att säga det :) Idag började vi med svenska och vi jobbade med verb. Sen hade vi SO i typ över en och en halv timma och vi kollade på två olika filmer om vulkaner. Sen hade vi lunch och det var potatismos och isterband/fisk. Potatismoset smakade skit. Sen hade vi spanska och vi hade glosförhör. Sen slutade vi och nu sitter jag här :)
Tänkte göra som Patrik Petersson och skriva fem töntiga saker om mig.
1. Jag älskar 80's musik.
2. Jag spenderar flera timmar framför datorn nästan varje dag.
3. Mina favoritämnen i skolan är SO, bild och engelska.
4. Jag gillar inte mandelmassa på semlor.
5. Jag gillar Boy George.
Så. Nu vet ni fem töntiga saker om mig.

1 kommentar: