torsdag 11 mars 2010

Torsdag

Idag är det torsdag... Vi hade NO och vi gjorde ett experiment med citronsyralösning och socker. Sen hade vi hemkunskap och jag hade glömt boken hemma. Eller egentligen, jag hittar den inte. Ha, visst är jag smart. Sen hade vi lunch och det var festsoppa, vilket är ätbart! Sen hade vi matte och jag gjorde mattdiagnosen som alla andra gjorde i tisdags, men inte jag eftersom jag var sjuk... Sen hade vi idrott och vi körde nån konstigt sak. Fråga mej inte vad, tack. Sen hade vi engelska.
Sen gick jag hem och jag satt mig vid datan. Sen gjorde jag typ 1 mattetal för jag hann inte mer innan jag skulle gå till dansen. Och nu sitter jag här och jag måste fortfarande göra min matteläxa.
Hissar: Dans
Dissar: Böcker som försvinner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar