tisdag 2 mars 2010

I believe that Boy George is god

Hejhej!
Jag skrev inte igår, jag vet faktiskt inte varför. Jag var kanske för lat helt enkelt. Idag så hade vi spanska och vi hade glosförhör. Jag tror det gick bra. Sen skulle vi haft svenska men det var typ inställt för det var innebandymatch. Våran skola vann, det trodde jag inte men det gjorde dom. Vi har nog några sportfånar på våran skola. Det visste jag faktiskt inte. Sen hade vi idrott och vi spelade pingis. Sen bytte vi om och duschade på rekordtid - 10 minuter! Sen hade vi lunch och maten smakade skit. Ärligt. Sen hade vi svenska och vi kollade på den där dåliga isländska filmen, korpen flyger. Den suger och vi blir tvungna att recensera den sen men man fattar ju inte ett skit? Sen hade vi matte och engelska. På engelskan fick jag sluta tidigare eftersom jag var klar. Sen spelade jag cello på musikskolan och det gick bra även om jag spelade lite fel...
Hissar: Inställd svenska
Dissar: Korpen flyger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar