onsdag 3 mars 2010

Idag är det tisdag. Nej, onsdag!


Idag har det inte hänt så mycket. Eller så kanske det har det men jag har bara inte märkt det. Idag började vi med svenska och vi skulle skriva en sammanfattning om vad som hände i en jätte dålig bok. Och det var ungefär det enda vi gjorde hela lektionen. Sen hade vi SO och vi snackade om Lag och rätt. Vi började med det förra veckan och nu har vi blivit indelade i grupper och vi ska göra en rättegång framför klassen. Sen hade vi lunch och maten smakade skit. Det var tur att vi slutade tidigt och jag kunde gå hem och äta för jag fick inte ner så mycket. Sen hade vi spanska och vi ska ha prov om ungefär 3 veckor. Jag tror jag ska börja plugga om ungefär en vecka. Jag och min kompis berättade om vårt hus och det gick bra tror jag. Sen slutade vi och jag gick hem och gjorde matteläxen (25 tal!) som vi har tills imorgon. Vi fick den igår. Sen satt jag och läste i över en timma i Breaking Dawn. Jag kan bara inte sluta läsa! Den är såå bra! Jag måste bara få veta vad som händer med Bella. Jag har inte gjort så mycket sen men jag borde nog öva på engelska läxan vi har tills imorgon.
Hissar: Breaking Dawn
Dissar: Den boken vi har läst på svenskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar