lördag 27 mars 2010

Körslaget

Eh, jag har inte bloggat på ett tag men jag har bara inte orkat. Fast jag har inte haft nått roligt att berätta i alla fall. Kollade just på körslaget och jag blev förvånad när dom sa att Ronjedal hade åkt ut (Stavas Ronjedal så?). Fast sen visade det ju sig att det hade blivit fel man jag tyckte synd om kören som hade åkte ut för dom trodde ju att dom skulle gå vidare. Fast deras låt sög faktiskt. Jag gillade Mojjes och Ronjedals kör. Och sen fanns de ju dom som också var bra men jag gillade dom mest tror jag. Nu ska jag kolla på Natt på museet fast jag missade början... Smart...
Förresten, släckte ni mellan 20.30 och 21.30? Det gjorde vi :)
Hissar: Ronjedals kör
Dissar: Folk som väljer att ignorera det som händer med vårat klimat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar