måndag 8 mars 2010

I'll tumble 4 ya ;)



Idag är det måndag, för er som har missat det. Idag hade vi NO och vi har börjat med kemi. Vi kollade på en film om typ pH-värde och sånt. Sen hade vi slöjd och jag skulle hellre haft data men vi har slutat med det nu... Sen hade vi lunch och det var potatismos och korv. Det smakade skit, om jag ska va ärlig. Sen hade vi SO och vi kollade på lilla aktuellt och gjorde nyhetstipset. Vi jobbade lite i grupper för vi ska spela upp en rättegång framför klassen. Sen hade vi engelska och vi kollade på goal. Jag tror det var sista avsnittet men jag är inte säker. Men det verkade vara det för allting löste sig. Vi hade inställd spanska så vi fick sluta tidigare :D Nu sitter jag är och lyssnar på I'll tumble 4 ya. Jag har cello imorgon så jag borde nog öva lite och så ska jag öva på spanska läxan vi har tills imorgon :)
Och det är Culture Club på bilderna :)
Hissar: Culture Club
Dissar: Vårat schema

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar