lördag 24 januari 2009

Min Dag Och Igår ^^

Hej alla!! <3
Igår: Igår var jag i skolan då, och vi hade SO bland annat. Vi kollade på Lilla Aktuellt som vi alltid kollar på på Fredagar. Vi hann inte med Nyhetstipset sen.... Vi hade engelska oxå och vi kollade fortfarande på filmen :D Vilket är kul, enligt mej i alla fall!! <'33
Vi hade gympa på morgonen och vi körde spökboll för att vi ska ha en turnering nån gång i vår. När jag kom hem bänkade jag mej vid datan och TV:n (som vanligt ^^) Jag kollade på Australias Next Top Model bland annat... Vid fem skulle jag packa för att jag skulle till en tjejkväll med några kompisar. Sen vid typ tjugo över fem åkte jag till P och mötte A när jag steg ur bilen :) Vi var en aning flummiga och jag åt himla mycket godis!!!! <333 Vi kollade på Cheetah Girls på Disney Channel klockan 7 och jag tyckte den va bra. Jag somnade sen vid tolv när dom andra snackade, jag var sååå trött!! Jag vakna till en gång vid 5 men somna om igen... När jag vakna till igen så va klockan ca kvart i åtta och imon 20 min var alla andra vakna <3 Sen vid kvart i tolv så kom min pappa och vi skulle åka in till stan och se Vi Hade I Alla Fall Tur Med Vädret.... Igen, men innan vi åkte så skjutsa vi hem A. Filmen var skitkul!!! Jag tyckte råttan va ganska söt. <'3
Efter filmen så åkte vi till PC City och köpte ett nytt minne till min mobil, mitt gamla minne börja bli en aning fullt... Sen åkte vi till A6 och kollade på mobiler :)
Vill kanske ha en ny om några månader. När vi hade kollat klart så åkte vi till en pizzeria och jag tog en kebabrulle. Och nu sitter jag här och skriver.... Det var allt för denna gången men om bara några minuter kommer Musik-inlägget! P.s. jag har en för jäklig hosta!! Hade bara lust att säga det... :/
Hissar: Vi Hade I Alla Fall Tur Med Vädret.... Igen
Dissar: Fulla mobilminnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar