fredag 30 januari 2009

Min Dag Och Igår ^^

Hej alla!! <33
Jag orkade inte skriva igår så nu tänker jag skriva om gårdagen istället ^^
Igår: igår var jag i skolan och vi hade musik. Vi fick spela olika instrument och jag fick spela keyboard, gitarr och elgitarr. Fick lite ont i fingrarna men det gick la bra :)
Vi hade också engelska och vi kollade på resten av filmen. <'3
Sen hade vi SO 2x fast vid olika tidpunkter, vi gjorde nyhetstipset.
Efter skolan sen skulle jag spela cello och det gick ganska bra :) Jag fick i läxa att spela StarWars.
Idag så hade vi gympa på morgonen och vi spelade spökboll och slagboll. Nästa onsdag ska vi ha spökbollsturnering, hoppas det går bra men vi får se.... <3
Vi hade matte idag och det var la okay....
Efter det hade vi SO och vi kollade på lilla aktuellt och så gjorde vi nyhetstipset.
Men nu ska jag gå och musik-inlägget kommer kanske senare.
Kram! <3
Hissar: Cello
Dissar: Ont i fingrarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar