onsdag 21 januari 2009

Min Dag Och Igår ^^

Gomorr'n!! <'3
Just övat lite på spanskan som vi har till nästa onsdag, exakt en vecka :P
Igår var Jag och min mamma på ett party för Obama, för att han blev ju president!! (Om ni inte redan visste det... Fast det borde ni nog göra) Vi kollade på TV när han blev president och talet var ganska långt (enligt mej!!) och jag fattade faktiskt inte ens hälften av det, men jag är ju inte amerikansk.... Efter att vi hade kollat på TV så gjorde hon som hade gjort festen en frågesport om Obama. Typ vilken amerikansk storlek han hade på skorna, om han hade läst alla Harry Potter böckerna och vad hans döttrar heter bl.a. Det var kul även om jag inte visste svaret på nån av frågorna!! (Det var därför jag inte skrev igår, jag var ju på partyt:))
Idag så badade vi med klassen och några sjuor <33
Vi fick göra det där testet eller vad det nu är. Ni vet, simma 200 m varav 50 ryggsim...
Sen fick vi bada fritt och det va skitkul!! <3
Fast jag fick vatten i näsan en gång eller två...
Vi hade oxå SO idag och våran lärare berättade en historia som handlade om en pojke som ville träffa sin pappa och reste genom Grekland till Aten.
På engelskan så kollade vi på en del av en film, vi hade hunnit typ halvvägs... typ.
Men nu ska jag spela nått spel!
Kram! <'33
Hissar: Film i skolan
Dissar: Vatten i näsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar