onsdag 28 januari 2009

Min Dag Och Igår ^^





Hej alla!!
Jag orkade inte skriva igår så jag gör det nu istället <33
Igår så var jag hemma från skolan, mådde inte så jätte bra..
Jag spelade cello igår på gruppspelet, vi skulle improvisera. Det var ganska kul faktiskt!!
Jag stannade där ett tag efter att vi hade slutat och så snacka jag lite med en kompis. <'3
När jag kom hem så hoppa jag in i duschen. (Inte bokstavligt talat!!!)
När mamma kom hem så hade hon tagit med sen mat från McDonalds :D
Och jag älskar McDonalds...
Efter det kollade jag på How I Met Your Mother, Unga mödrar, Joey, Vänner och till slut Top Model. (Jaa, jag gillar TV:n!! Nått mer du vill tillägga??)
Idag var jag i skolan och hade skitkul! <3
Jag och 2 av mina kompisar var en aning flummiga på engelskan.... Hehe...
Vi hade syslöjd och jag stickar och stickar och stickar.
På SO so hade vi typ sagostund och våran lärare berättade en saga, fast det kanske ni fattar eftersom jag sa sagostund :/
När jag kom hem så satt jag mej och spelade cello men den var en aning ostämd så det gick inte så bra men nu ska jag äta och kolla på Australias Next Top Model.
Kram!! <'3
Hissar: Sagostund :D
Dissar: Ostämd cello

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar