fredag 22 maj 2009

Hornborgasjön

Hej allihopa!
I måndags var vi vid hornborgasjön och vi skulle kolla på fåglar och sånt. Fast vad annars ska man göra vid hornborgasjön? Men iallafall, vi skulle jobba två och två och jag tror inte jag har skrattat så mycket i hela mitt liv!
I onsdags så hade vi HLR och det var väl ganska okej... Det höll bara på i typ 20-25 min.
Vi slutade vid ca: 13.40 och det var bra för att en kompis som inte hade HLR fick vänta på oss för att hon fick inte komma in av någon anledning som jag inte vet.
Sen gick vi hem till min ena kompis och hon bor typ jätte långt bort (enligt mig, fast egentligen är det inte så långt) och vi sjöng singstar och va vid en lekpark som är vid hennes hus.
Igår så var vi lediga och jag och min mamma var på Atlantis spa. Vi skulle va på relaxen och gå på Body Balance. Det var jätte svårt men kul! Sen simmade vi lite i poolen och gick in i bastun. Vi trodde det var öppet till 22.00 som det vanligtvis är men eftersom det var kristi himmelfärdsdag så stängde dom vid 19.00 fast det visste inte vi förens dom kom in vid halv sju och sa att dom skulle stänga av allting. Det var lite dåligt eftersom ingen hade sagt någonting eller att dom hade nån lapp på dörren.
Kram! <3
Hissar: Spa och relax
Dissar: När dom inte säger till att dom stänger tidigare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar