lördag 9 maj 2009

Hej Alla <3

Hej allihopa!
Vad gör ni bakom skärmen då? Läser min blogg antagligen...
I torsdags så dansade jag på en dansföreställning och vi repa dansen mellan 14.00 och 14.15 så jag missade lite av skolan eftersom vi slutar vid 14.10. Själva genrepet var kl. 16.30. Jag och gruppen jag dansar i dansade till Hairspray. Vi skulle ha sextio-tals kläder och blåa peruker. Jaa, du läste rätt, BLÅA peruker! Men publiken tyckte bara det var coolt men man blev ganska svettig för att perukerna gjorde det varmare och det var redan ganska varmt. Sen gjorde vi en skolföreställning kl. 10.30, fast egentligen var det en till kl. 9.00 men vi var inte med på den. Jag trodde att vi inte skulle hinna byta om, ta bort sminket och äta innan engelskan började kl. 12.10 men vi hann ganska lagom faktiskt!! Jag hade skitkul!
Idag så var jag i stan med mamma.
Först gick vi på loppisen som är varje lördag mellan 8.00 och 13.00 men vi hittade ingenting speciellt.
Sedan åt vi på den där resturangen vid filmstaden. Dom har sushi och en asiatisk buffé tror jag det är. Jag tyckte inte sushin var så god...
Sen gick vi och kollade lite i affärer. Jag gick in på H&M och kollade och jag hittade ett par skitsnygga solglasögon. Mamma sa att jag kanske skulle tänka på det först så vi gick till Lindex och Åhlens. När vi gick tillbax till H&M så var det stängt, så det var inte så kul... Men när mamma är i stan på tisdag så ska hon köpa dom till mig. Hoppas hon köper rätt nu bara.
Vi åkte hem sen eftersom klockan var efter fyra och typ allt hade stängt.
Kram! <'333
Hissar: Solglasögon
Dissar: När affärer stänger för tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar