söndag 17 maj 2009

Hej Alla <3


Gomorr'n Alla!!
I fredags så hade jag en tjejkväll och vi hade jätte kul. Vi var uppe till typ 4 eller 5, jag kommer inte ihåg, jag var så trött! Vi vaknade vid typ halv åtta, åtta men jag var faktiskt inte trött. Av någon anledning! Sen på lördags kvällen var det Eurovision Song Contest jag jag somnade vid halv tio, tio och pappa och min styvmamma väckte mig för att jag ville se det men jag somnade igen och pappa väckte mig nån gång när dom olika landen röstade och då gick jag och la mig för att jag var så himla trött! Det var bra att Norge vann, för deras låt var bra. Det tyckte jag iallafall. Jag vaknade vid tolv idag så jag sov typ 12 timmar... Sen gjorde jag inget speciellt.
Men ska stämma gitarren nu.
Kram! <3
Hissar: Tjejkväll!!
Dissar: Att Malena Erman kom typ sist... (?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar