fredag 22 april 2011

Spotify

Asså, fan spotify! Jag kan lungt ta att man får spela max tio timmar av musik varje månad, visst, det funkar. Jag kan gå in på youtube när dom timmarna tar slut. Däremot att göra så att man kan spela varje låt max fem gånger? Det är fan dåligt. Spotify vill ju att fler personer ska betala, och det är exakt det som de kommer göra. Däremot tror jag också att många kommer lämna spotify. Jag vet faktiskt inte vad jag tänker göra. Jag är fjorton och har inte obegränsat med pengar. Jag tror inte heller att mina föräldrar tänker betala 1200 kr per år för att jag ska kunna lyssna på musik på spotify när jag kan få den från youtube eller andra sidor (som i för sig inte är lika bra, men gratis). Man tycker ju att hundra spänn i månaden inte är så mycket, men på ett år är det faktiskt 1200 kr. Om man skulle betala det på en gång skulle det nog kännas, men eftersom man tar lite varje månad så tycker man inte att det är så mycket. Asså, man vet ju inte vad man ska göra...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar