tisdag 23 november 2010

Fail

Vissa saker är billiga här och det kostar typ 80 spänn att klippa sig så jag bestämde mig för att klippa mig. Jag är otroligt petig med mitt hår och om det ser fel ut blir jag typ helt galen. Jag har en frisörska som jag är nöjd med, men det kostar typ 320 kr att klippa sig där och jag ska bara toppa så jag gjorde det här. Och gissa vad? JAG HATAR MITT HÅR! Det är längre där fram än vad det är där bak (det var lite så innan, men det var inget man märkte) och där fram är det för kort! Jag ogillar mitt korta hår, jag vill ha längre hår och jag har sparat nu i några månader och så klipper jag mig på fel ställe och så förstör han det! Mitt hår såg helt okej ut innan, det var bara det att det var slitet. Det ser lite ut som en fyra-åring har klippt mig! Det är ojämt på sidorna. Dom jag har träffat säger att det inte märks att jag ens har klippt mig, men jag tycker att det märks! Men en bra sak kom ut ur det här i alla fall. Jag fick idén om att skaffa hårförlängning, vilket betyder att jag inte behöver vänta på att få långt hår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar