måndag 1 november 2010

Elevturnén

I torsdags så var jag i stan med vårat elevråd på Erik Dahlbergs gymnasiet. Det var två personer från Sveriges Elevråd som åkte runt och berättade om hur man ska kunna få ett väl fungerade elevråd. Vårat elevråd suger, seriöst. Det enda vi snackar om på elevrådsmötena är typ att skolmaten suger, det finns inga klockor i omklädningsrummen och att det fattas speglar på toaletterna i omklädningsrummen. Och det händer inget i alla fall. Men nu har vi fått veta hur vi ska göra och typ marknadsföra oss så att folk vet att vi finns, så jag hoppas att något faktiskt kommer hända snart :)

3 kommentarer:

  1. På min blogg kan du just nu vara med och tävla om ett par snygga örhängen, kika gärna in och anmäl dig! :)


    Är du inte intresserad så ber jag om ursäkt!

    SvaraRadera
  2. Vill du ha mer läsare till din blogg?
    kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)
    det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!
    Det för för din egen skull! :)
    Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Hur gick det sedan? Fick ni någon ordning på det? Elevråd är så mycket mer än skolmat... Tillsammans kan vi förändra skolan på riktigt!

    SvaraRadera