fredag 11 juni 2010

Skolavslutning

Idag var det skolavslutning :) Jag fattar inte poängen med att köpa en ny klänning bara för att det är skolavslutning. Man kan väl ha en som man redan har... Jag hade samma klänning som jag hade förra året. Den är från femtiotalet. Vintage blir aldrig gammalt ;)
Nästa år kommer vi få en ny svenska lärare för den vi har haft har gått i pension nu. Hon var en bra lärare, även om lektionerna kunde vara tråkiga ibland. Typ vi blir tvungna att kolla på eftertexterna på dom filmerna vi kollade på och så. Men hon var fortfarande bra! Jag hoppas vi inte får den sura läraren...
Det kommer kännas konstigt att inte träffa alla varje dag nu. Man är så van vid dom och nu kommer man inte få se några av dom på två månader. Vissa kommer jag ju träffa eller se på ICA eller nått, men det är ju inte samma sak.
Nu ska jag gå och försöka få av mig min klänning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar