lördag 5 juni 2010

Hon kommer döda oss levande

Jag vet, dålig uppdatering. I torsdags så var det genrep för karnevalståget och vi gick runt och dansade och spelade och grannarna undrade nog vad som stod på. Sen så kollade jag på musikalen med pappa och min styvmamma men jag hade redan sett den i skolan samma dag men det spelade ingen roll. Igår så fyllde min ena kompis år och jag gav henne två nagellack för hon önskade sig det. Men hon ville ha neongrönt och det hittade inte jag så det fick bli några andra färger... Efter skolan gick vi hem till henne och åt tacopaj och kladdkaka med grädde. Det var grädde på burk och vi typ sprutade ut det i ansiktet på varandra. Efter det cyklade vid till vättern och badade. Och vi satt och snackade och då sa jag: Hon kommer döda oss levande. Hur korkat är inte det? Hur brukar man annars döda folk? Det var faktiskt inte jätte kallt men efter några minuter kände man att benen blev kalla. Vi var där i typ 3 timmar tror jag. Sen cyklade vi hem till henne och gjorde typ ingenting :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar