onsdag 26 maj 2010

Munkaskog

Idag har vi vart i munkaskog och spelat brännboll. Och så var det en grej med en sked man skulle göra. Jag kan inte förklara det men en tråd var fastknuten i skeden och den skulle ner genom kläderna och upp genom kläder på den som stod jämte och så skulle det fortsätta tills den gått igenom alla. Så den gick upp och ner lixom. Oj, jag kunde förklara det :D Vi vann över den andra klassen vi tävlade mot. Det var den första gången vi vunnit över den klassen på nästan två år. Vi var vid Vättern lite också och det var tur att jag inte ramlade ner i vattnet för vi stod på stenar. Fast det skulle vart ganska kul om jag gjort det men då skulle jag ju varit blöt resten av dagen i så fall...
Jag kan inte hitta min engelska bok. Jag tog ut den ur väskan för jag inte ville bära den till munkaskog och tillbaka och nu kan jag inte hitta den. Vi har läxa tills imorgon också. Jag borde nog gå och leta efter den nu... Fan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar