fredag 28 maj 2010

Den var japansk men den hade aldrig lämnat Västerås. Eh, what?

Igår blev det ingen uppdatering men jag var i stan och när jag kom hem orkade jag inte skriva. Jag hade viktigare saker för mig. T.ex. att va inne på facebook.
Idag hade vi vikarie på SO:n och han var hur rolig som helst. Vi gjorde nyhetstipset och han läste det i olika dialekter. Jag hoppas att vi kommer få honom i svenska sen, för läraren vi har nu ska gå i pension. Fast det har vi vetat i typ ett år...
På bilden ska vi måla på ett stort papper som sedan ska sättas upp på skolavslutningen så alla kan se den och den ska symbolisera våran klass. Typ. Och eftersom vi är sämst på sport, inte gick vidare i naturkampen och ja, så kommer den säkert se hemsk ut eftersom alla bara kommer kladda lite saker på den och inget kommer hänga ihop. Och tro mig, jag kommer har rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar