fredag 20 mars 2009

Tjejkväll!!

Hej alla!!
Jag har gjort ganska mkt denna vecka, så jag har inte skrivit.... hehe.
I Tisdags så gick jag till gruppspelet som vanligt men eftersom det bara var jag och en kompis där så sa fiol läraren att det var ingen mening med att ha gruppspel med bara två men jag kunde faktiskt vart hemma hela tiden och kollat på Antm... :(
I onsdags var jag hos pappa och jag slutade skolan vid fem i ett :)
Igår så spelade jag cello och det gick faktiskt ganska bra. Cello var oxå stämd. Idag slutade vi halv ett!! VI hade inställd NO och vi fick sluta 10 minuter tidigare. Jag och min ena bästis satt i Uppehållsrummet och drack Smoothie.
Ikväll ska det bli tjejkväll. Det ska bli så himla kul!!
Men nu måste jag packa och jag får bara inte glömma tandborsten eller nattlinnet. (Det är det jag oftast glömmer!!)
Kram!!
Hissar: Tjejkvällar
Dissar: Att glömma saker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar