måndag 16 mars 2009

Hej Alla <3


Hej alla! <3
Jag har inte skrivit på ett tag men jag har haft annat att göra... I fredags så satte jag upp ungefär 10 posters på Jonas Brothers och en på Demi Lovato och Selena Gomez. Så det är ganska fullt på mina väggar men jag har just klippt ut några bilder ur Okay och Julia som jag ska sätta upp. Och så ska jag sätta upp ännu mer posters.
I Fredags var jag oxå hos farmor och farfar och vi kollade på Så ska det låta och resten av Let's Dance.
I Lördags så åkte jag hem till pappa och vi kollade på Melodifestivalen. Jag tyckte att rätt låt vann. <33 Den var ju annorlunda och därför kan den kanske vinna Eurovision. Lordi var ju annorlunda och dom vann ju!
I Söndags så slappade jag bara och jag stämde pappas gitarr och började spela lite. Jag prövade på You Just Don't Know It av Jonas Brothers och det gick faktiskt ganska bra! Idag så prövade jag I'll Be There For You av Rembrants. Det gick sådär men jag har ju bara spelat på den i några timmar....
Men nu ska jag kolla på Vänner.
Kram! <'3
Hissar: Melodifestivalen
Dissar: Ostämd gitarr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar