måndag 11 juli 2011

Hantverkmässan

Ja, jag var ju på hantverksmässa i förrgår (klockan är ju 00:04) och det var ganska kul. Det var perfekt väder också! Inte sådär jobbigt varmt, men inte heller kallt. Det var väldigt många stånd och de sålde allt möjligt, från virkade bakelser till träfigurer till smycken. Jag köpte några stenar, till min kollektion. (Jag försökte länka till inlägget, men det funkade inte. Om ni vill se inlägget, kolla under juni och i början så är det ett inlägg som heter mineraler och ädelstenar. Klicka på den och så kommer ni till inlägget.) Jag sa ju att jag skulle utöka den ;) Jag tog faktiskt några bilder när vi var där: Det här är den enda bilden jag tog på hantverken, eftersom jag var osäker på om jag fick ta kort på det de hade gjort och så glömde jag ibland... Men jag tyckte de här var sjukt söta :)
Kolla in vilken kö det var till glasskiosken!En bild på tåget som åker runt i centrum och berättar om ortens historia. (tror jag i alla fall, det var ett tag sen jag åkte med det)En bild på mig i hamnen med båtarna i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar