fredag 11 februari 2011

Skidbacken

Jag åkte som sagt skidor med skolan idag. Jag åkte alla backar! Jag fattar inte hur jag vågade... Jag brukar bara åka den lättaste, men eftersom min kompis är ganska bra på att åka skidor så ville hon åka i de svårare backarna och då blev det att man följde med henne, eftersom man inte vill åka själv... Det var en ganska svår och ganska brant backe och min kompis ville åka ner för den och hon sa: den är inte så brant! Men sen kom vi ner en bit och då insåg vi att den var hur brant som helst men då var det försent att vända! Det var bara att åka ner och hoppas att man inte skulle bryta något... Efter tolv så började det snöa och blåsa rejält, så det gick inte att åka då. Det var synd, eftersom vi hade över en timme kvar att åka. Vi hade inga skidglasögon, så det var väldigt svårt att se när man åkte ner. Vi fick sitta i restaurangen och vänta på att bussen skulle gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar