lördag 25 september 2010

Igår

Jag ska ju att jag skulle berätta om igår och nu gör jag det.
Först skulle jag och en kompis åka tåg in till stan för att möta upp resten av kompisarna men det visade sig att inga tåg gick så vi fick ta bussen istället. Sen gick vi runt lite på stan. Efter det gick vi och åt på chili tai. Vi var där ganska länge faktiskt och snackade. Sedan gick vi runt lite mer och kollade på glasögon. Jag valde ut ett par som jag gillade och mina kompisar tyckte jag passade i, sen så får vi se vad mina föräldrar tycker. Sen gick vi till länsmuseet och kollade på deras utställningar. Dom hade lappar som man fick sätta upp på vägen. Jag tog lite bilder på den väggen, jag lägger upp dom lite senare. När vi gick därifrån så var det en man, som hette John (han var från Amerika), som uppträdde. Han pratade och han var hur rolig som helst! Han jonglerade med ringar och facklor. Han sa bland annat:
You're feeling generous. Your wallet feels heavy. Take out your wallet. Take out fifty krones. Put the wallet in the hat. Hur kul som helst! Jag skulle gärna se honom uppträda igen. Sen tog vi lite bilder i rådhusparken och efter det åkte jag hem. Oj, vilket långt inlägg det här blev?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar