torsdag 8 april 2010

Love is what you make it

Idag är det torsdag. Det känns ganska konstigt att jag faktiskt måste tillbaka till skolan om bara några dagar. Varför kan det inte vara sommarlov? Det är ju i för sig sommarlov om bara några månader, men det känns som en evighet. Fast det var ju inte så länge sen det var jul....
Idag har jag vart på stan med farmor. Hon köpte ett läppstift och jag köpte hårsprej och lite andra grejer. Det tog ett tag innan vi kom iväg till stan eftersom jag försökte få i mina linser. Tror ni det gick bra? Nej. Det tog mig nästan en halvtimma att få i båda. Hur svårt kan det egentligen va?! Det är irriterande för jag blinkar hela tiden, så dom böjs. Jag fick dom igår så jag har inte hunnit vänja mig. Jag kan se utan linser men jag har lite problem att se på håll, men jag klarar mig utan (Jag kan faktiskt ta körkort utan glasögon/linser! Inte för att jag är tillräckligt gammal, men.... ja). Men som sagt, på grund av att jag jätte gärna ha på mig dom så blev vi sena. Eller, sena blev vi ju egentligen inte, för vi hade ju inte bestämt en tid för att åka.
Nu börjar Criminal Minds igen!
Hissar: Hårsprej
Dissar: Linser som inte vill samarbeta -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar