måndag 9 november 2009

P!nk

Hej!
I lördags så var jag och pappa på bio och såg This Is It. Den va bra men han såg lite konstig ut faktiskt...
I söndags var det fars dag och jag gav min pappa en mugg och en sten där det står Pappa. Vi åkte till farmor och farfar och åt stuvade makaroner och en tårta till efterrätt :) Kan inte stava till namnet på tårtan, men den är jätte god!
Idag så hade vi SO och vi var i datasalen och fixade ett bildspel till våran redovisning av Jeanne d'Arc. Vi tyckte att det blev bra faktiskt även om vi bara hade en lektion på oss.
Imorgon ska jag och mamma till Stockholm och se P!nk! Jag längtar och vi ska va där på onsdagen också så jag slipper skolan halva tisdagen och hela onsdagen :)
Fast vi har prov i NO på fredag...
Hissar: P!nk
Dissar: Prov

2 kommentarer:

  1. "I lördags så var jag och pappa på bio och såg This Is It. Den va bra men han såg lite konstig ut faktiskt..."

    vem då? Pappa eller MJ? :)

    SvaraRadera