tisdag 20 oktober 2009

Hej!

I fredags hade vi High School Night. Det är typ en grej dom har i sporthallen och så har dom massa olika saker man kan göra. Det var mellan kl. 18.oo och 24.00. Efter skolan så var jag med 2 av mina kompisar och sen gick vi dit tillsammans. Jag skulle dansa och jag var jätte nervös! Jag körde bungyrun med en kompis. Det är när man har en lina fastspänd i midjan och så ska man springa så långt man kan och sätta fast en sak som såg ut som en liten kudde och sen se vem som kom längst.
Idag spelade jag cello och vi råkade spela lite för länge... Fast det var bara kul!
Imorgon hade vi en solaridaritets dag. Jag tror det stavas så i alla fall. Vi ska samla ihop minst hundra kr till ett gatubarns center i Tanzania. Jag ska hjälpa mamma i trädgården. Alla sjuor ska jobba i 2 timmar.
Kram!
Hissar: High School Night och cello
Dissar: Nervositet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar