onsdag 23 september 2009

Onsdag!


Äntligen onsdag! På onsdagar går i bara i skolan till kl. 12.25 och det är kul att sluta ganska tidigt eftersom annars brukar vi sluta vid 3, till och med på fredagar!
I måndags hade vi studiedag, så jag var hemma och slappade lite. Det var ganska skönt med en extra ledig dag faktiskt.
I tisdags gick jag på en dansföreställning. Den hette Noir och det betyder svart/mörkt på franska. Den handlade om ''Den mörka sidan''. Det var så att kulturskolan hade fått 70 biljetter till den föreställningen och man skulle mejla in om man ville gå så jag och en kompis som också dansar mejlade in och vi fick gå på föreställningen. Dom hade platser över... Jag skulle ha spelat cello men om jag missar en gång så gör det nog inte så mkt...
Hissar: Noir
Dissar: Jag vill att det ska bli fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar