fredag 31 juli 2009

Hallå!


Hallå allihopa!
Jag har just skrivit två inlägg på min andra blogg, www.insanemusicblog.blogspot.com.
Jag undrar om Nick faktiskt är ihop med Miley...
I alla fall, jag har inte gjort så jätte mycket dom senaste dagarna egentligen. Ätit på IKEA har jag gjort. Dom var faktiskt inte trevliga, dom personerna som satt i kassan. Vi var där 3 gånger och dom var ganska otrevliga alla gångerna. Men sista gången jag var där så stod det att om man tog en stor portion köttbullar så ingår det dessert och dom hade jätte god cheesecake så jag tog det eftersom man sparade 10 kr om man ville ha cheesecake. När vi kom till kassan sa dom att cheesecaken inte ingick utan det var nån choklad grej men det stod inte, det stod bara att det ingick dessert, så det var ju konstigt att det inte stod att det var bara choklad grejen som ingick.
Men, men...
Nu ska jag platta håret.
Kram!
P.S. Bilden är på mig när jag var i Kroatien.
Hissar: Att IKEA hade god mat.
Dissar: Att dom inte skriver rätt och dom otrevliga personerna i kassan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar