fredag 12 juni 2009

SOMMARLOV!!!

Hej Alla!
Äntligen sommarlov!!
Lata dagar och bara göra ingenting, fast jag ska göra ganska mycket i alla fall.
Jag ska åka till skara sommarland och liseberg. Jag ska också åka till England och så fyller jag år.
Sen ska jag göra massa andra saker också, men jag orkar inte skriva allting.
Vi slutade idag och jag kanske kan lägga upp en bild på min klänning lite senare.
Jag har vart och ätit på Kök och Bar vid tolv-tiden och sen gick jag och mamma till Irmas och köpte en slush och kollade på när niorna åkte runt i centrum på traktorer. Dom slängde vattenballonger på alla som var utanför och kollade så jag och mamma gömde oss på Irmas men vi gick ut efter en stund och jag blev träffad på benet av en vattenballong. Det var en man som inte hade något hår på huvudet och han var utanför och fotograferade och han fick en vattenballong rätt i skallen. Det såg ganska kul ut!
Kram!
Hissar: SOMMARLOV
Dissar: Att man aldrig får gå i sexan igen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar