söndag 5 april 2009

Hej <33

Hej Allihopa!
Inte bloggat på ett tag men jag tror det blir fler inlägg på påsklovet för att då är man ju ledig hela tiden och man har mer tid :)
I fredags sov jag och en kompis över hos en annan kompis som bor ute på landet och vi hade skitkul! Vi borstade hästarna (Dom har hästar) och vi gick runt i skogen och tillslut hamnade vi på en äng :) Sen bakade vi kladdkaka (Som var skitgod!) och muffins. Igår så gick vi till ett träsk som ligger vid deras gård och det var ganska djupt vatten typ lite mindre är en halvmeter och jag ramlade i! Sen ramlade min ena kompis i och blev jätteblöt!! Blötare än mej.. Sen hoppade min andra kompis i för att hon ville <3 Och sen ramlade min kompis i 3 ggr till.... Vi fick ta av oss utanför huset och det var bra att dom inte hade några grannar!!
Men nu ska jag kolla på TV <3
Kram!
Hissar: Att sova över
Dissar: Att va blöt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar